Nyårsafton ♥

Firade det Gammla & det Nya Året i Frösakull.
Det var rikigt soft !
Åt trerätters sen Tände vi upp sånna ballonger med Ljus -->
Äckelbild För Ansiktet & Strumpbyxorna är olika färgen -.-
men Som ni ser så kan jag gå på Vatten för där står jag på poolen (h)

Sen blev det Singstar , Spelade Billjard , Dansade på borden , Drack , Snackade , Softade & Festade !
Vid 02.00 gick de flesta och la sig & de andra åkte hem men Jag & Min Faster Var ju såklart uppe för vi fick samtal från Hennes Son (Min Kusin) att vi skulle sätta på bubbelpoolen & Göra Drinkar för det skulle komma Massa folk hem till oss. Så vi satte igån poolen, Gjorde Drinkar, Städade & Ringde Taxi som galningar !
Vid 03.30 Fick vi tag på en taxi som skulle komma om en Timme & De orkade ingen så alla tog svart taxi hem till oss så vid 04.00 Kom allt folket , det var mkt dans, Dunk musik , Festande, Singstar, Bubblande i poolen & Vid 09.00 Gick de och la sig.
En oförglömlig Nyårsafton !


Ps: Det kmr mer bilder sen när jag fått tag på dom !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0