Grym Kväll/Natt !

Kvällen/Natten med Bästa tvillingarna var grym! Vi gjorde allt möjligt som åt fläskfile, bubblade i poolen utomhus, bastade, Var ute med hundarna, Sjöng singstar, titta film, skrattade, fotade, käka godis, titta tv, dunka musik, väntade och kl 06.00 gick vi ner och la oss i källaren dock så somna inte jag & olivia förens 07.00 medans Felicia typ somna direkt xd Man kan ju säga att vi är sjukt trött med ändå fett nöjda ! Men alla bilder vi tog igår Kommer jag tyvärr lägga upp imon för just nu så Ska jag gå ner och äta sen drar jag iväg och tränar (hur jag nu ska orka det..?)Sen drar jag hem till faster igen för att tagga SOLSIDAN & PIZZA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0