Julklapparna från Lördagen ♥

Igår stack vi vidare till andra julfirandet hos Faster med släkten vi bytade först julklappar --->
Fick en Locktång som jag Önskat mig ♥

Sen hade vi Julklapps leken då alla har med sig en julklapp var för ett pris som man bestämt och vi hade då 50 ;-
sen lägger man alla klappar på bordet och går en tärning runt till alla under en viss tid vi hade då 10 minuter. Och om ng får en 6a eller en 1a så får den ta ett paket ur högen på bordet medans tärningen fortf skickas runt & när paketen på bordet i mitten är slut med inte tiden så fortsätter man med tärningen fast om man får en 6a eller 1a så får man ta paket av varandra. Sen när tiden är ute så kan det vara så att en sitter med alla paket och en annan kanske inte ngr. Men då öppnar man sina paket och sen sätter man igång tiden igen utan att ng vet vad det står på, och så kör man igen med tärning & tar av varandra för då ser man ju vad allt är för ngt så då tar man ju det man vill ha men sen när den tiden är ute så har ngr många men en annan kanske inte.
Jag , Lasse & Mami vann -->

Fotbolls spel ♥


En playboy ask med En trissLott i (Vann då dock inget..)

En Liten radiostyrd bild i en cola burk somtydligen skulle gå ass snabbt ♥

Och en Silver Lyckta ♥

Efter det Åt vi god Julmat & hade andra tävlingar & sen spelade vi nintendo wii som min kusin hade med sig från stockholm & vid 12 satte vi ingång och börja sjunga singstar :D
När vi skulle åka hem satt vi 7 st i en 5 st bil så vi fick trängas i bagaget xd
sen när jag kom hem somna jag direkt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0