Julklapparna från fredagen ♥

Vid 20.00 När Tomten kom fick vi våra julklappar & När han hade gått så öppnade vi våra julklappar --->
Frida Tidning av familjen på morgonen ♥
3 Trosor av mami ♥ de tredje var mörk rosa och på dom står det " Do you Dare ? " Fast dom har jag just nu på mig (a)
Två Tre pack strumpor av Tim & Max ♥
Glitter Eyeliner , ögon skugga, maxfactor mascara (bäst i test) från mami & Den andra mascarar fick jag av Mamis Kusin med Familj fast är allergisk mot den så ska byta till den jag brukar ha ♥
Shower Gel & Body lotion från Syster melody & hennes Kille ♥
Thriller Film SEVEN Från Lasse ♥
1000 kr samanlagt från Farmor M.M, Marianne & gammal farmor ♥ Fast har redan använt 500 ;- till Mamis & Lasses Julklapp ♥
Presentkort på HM 200 kr styck = 400 ;- Detta fick jag av Syster Melody & hennes Kille & Gammel Farmor ♥
Skoj plåster från Mormor ♥
Geisha Av Lasse ♥
Eddhardy Mus Från Istok (skojade mami fast det var från henne) ♥
Rosa Ipod Nano av Mormor ♥
GUITAR HERO 5 av Melody & Hennes Kille ♥ = Älska !
SCIPHONE 4 av Mami & Lasse = ÄLSKA ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0